زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

هدیه روز مادر چه بخریم؟ | ۲۴ هدیه ارزان و دوستدار سلامت

  • کد خبر: ۲۰۳۵۸۸
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
هدیه روز مادر چه بخریم؟ | ۲۴ هدیه ارزان و دوستدار سلامت
روز مادر را می‌توانید با کمترین هزینه و به ساده‌ترین شکل ممکن برگزار کنید و حتما نیازی نیست تا ریخت و پاش و هزینه آنچنانی برای آن انجام دهید. شما می‌توانید با تدارک یک کیک کوچک و یک کادوی تولد نه چندان گران قیمت دل مادرتان را شاد کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، مادر همین است، معنای و تجسد و تجسم عشق. بی‌مزد و منت و توقع عشق می‌ورزد و هیچ نمی‌خواهد. مادر بزرگترین نعمتی است که هر انسان می‌تواند در زندگی خود داشته باشد و هر کسی که این نعمت بزرگ را در زندگی خود به همراه دارد باید قدردان زحماتش بوده و از هر فرصتی برای سپاسگزاری و محبت کردن به مادر خود استفاده کند.

سال‌هاست که در ایران، روز میلاد حضرت زهرا (س) به عنوان روزی برای گرامی‌داشت مقام زن و مادر مشخص شده است در کشور‌های دیگر دنیا نیز تاریخ‌های گوناگونی را به مناسبت‌های مختلف مشخص کرده‌اند تا بهانه‌ای برای بزرگداشت و قدردانی از مادران باشد.

روز مادر یکی از فرصت‌ها و مناسبت‌های سالانه است که می‌توانید در این روز به مادر خود یادآوری کنید که وجودش در زندگی شما چقدر ارزشمند است و چقدر در مسیر زندگی و در کسب موفقیت‌هایتان مدیون زحماتش هستید.

اگر توان مالی‌تان کم است و یا بودجه کمی را می‌خواهید صرف کادو روز مادر کنید ما چند پیشنهاد عالی برای شما داریم که می‌توانید با هزینه کم، کادو‌های چشمگیر و جذابی را برای مادر تدارک ببینید. در ادامه همراه ما باشید تا با پیشنهاد‌های ما بیشتر آشنا شوید.

هدیه روز مادر چه بخریم؟ 24 هدیه ارزان و دوستدار سلامت

وسایل شخصی و بهداشتی

هر چه کادو شما کاربردی‌تر و مورد نیازتر باشد بهتر است. برای کادو تولد مادر می‌توانید لوازم پرمصرف و مورد نیاز روزانه‌اش را تهیه کنید. به عنوان مثال: روغن مو و بدن، کرم ضدآفتاب، صندل یا کفش طبی، چشم‌بند مخصوص خواب، دستکش نخی یا چرمی، زیر نشمین و بالش طبی، عینک‌آفتابی پلاریزه، حوله حمام پالتویی.

وسایل ورزشی

در صورتی که مادر شما از بانوان ورزشکار است و یا به یکی از رشته‌های ورزشی علاقه دارد، گرفتن عینک شنا، لباس و کفش ورزشی می‌تواند وی را خوشحال نماید. بطری آب استیل یا شیشه‌ای هم می‌تواند برای زنان جالب توجه باشد. دمبل سبک و مناسب می‌تواند برای زنان حتی آنانی که ورزشکار نیستند هم موجب شگفت‌زدگی گردد. داشتن دستگاه‌های ورزشی مناسب برای زنانی که فرصت رفتن به باشگاه را ندارند می‌تواند گزینه ایده‌آلی محسوب گردد و شرایط را برای ورزش خانگی برای آن‌ها فراهم نماید.

وسایل آشپزخانه مفید یا لازم برای سلامتی

وسایل مکمل کار پخت‌وپز را آسان‌تر می‌کنند و وجود آن‌ها در آشپزخانه می‌تواند به افزایش تنوع خوراکی‌هایی که آماده می‌شود هم کمک می‌کند. وسایل کوچک برقی‌ می‌تواند سرعت انجام کار‌ها را در آشپزخانه را افزایش داده و از خستگی بیش‌ازحد جلوگیری کند. اگر قصد دارید یک وسیله‌ی برقی کوچک و مفید هدیه بدهید می‌توانید از بین ابزاری مانند بخارپز یا هواپز،  اسموتی‌ساز، ترازو یا دستکش آشپزخانه انتخاب کنید.

دوره‌ها، کتاب‌ها و سی‌دی‌های آموزشی و سرگرم‌کننده

هدیه، کتاب، زیبایی و سفر به ناشناخته‌ها احساسات زیبایی هستند که تنها عاشقان کتاب وهنر آن‌ها را درک می‌کنند. قطعاً بسیاری از ما در بین دوستان، آشنایان و عزیزان خود کسانی را داریم که علاقه خاصی به کتاب هنر و مطالعه داشته باشند. اینکه می‌گویند کتاب بهترین دوست انسان است، یار تنهایی و کنج خلوت انسان است را تنها کتاب‌خوان‌های واقعی درک می‌کنند. هدیه‌دادن به این دسته از افراد هم آسان و هم دشوار است. آسان از این نظر که می‌دانید چه باید انتخاب کنید و دشوار از این نظر که چه کتابی باید انتخاب کرد. انتخاب کتاب‌های جذاب برای هدیه دادن باید باتوجه‌به ویژگی‌های شخصیتی و علائق هدیه گیرنده انجام شود. شما می‌توانید در این زمینه، مجموعه کتاب و سی‌دی آموزش زبان، مجموعه سی‌دی آموزش‌های حرکات ورزشی، ثبت‌نام در یک دوره مورد علاقه و کتاب رنگ‌آمیزی مخصوص بزرگسالان به مادر خود هدیه دهید.

وسایل کمک سلامتی و تشخیصی

کنترل کردن فشار و قند خون به طور مداوم، یکی از راهکار‌های پزشکی برای افرادی است که بیماری فشار و قند خون بالا دارند یا در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند. ریسک فشار خون در افرادی بالا است که تغذیه نامناسبی دارند و یا دارای اضافه وزن شدیدی هستند. اگر مادر شما مبتلا به این بیماری‌ها است شما می‌توانید با خرید دستگاه تست و اندازه‌گیری قند و فشارخون به صورت منظم قند و فشار خون ایشان را اندازه‌گیری کرده و خیالتان از سلامتیشان راحت باشد. ماساژور شارژی یا برقی و ترازوی وزن‌کشی نیز در حیطه وسایل کمک سلامتی مناسب است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->